Professionele nieuwsbrieven

Uw klanten op de hoogte brengen van een actie of nieuws kan heel eenvoudig gebeuren aan de hand van nieuwsbrieven (professionele e-mails). U hoeft zelf geen tijd te verliezen met de opmaak en verzenden van uw nieuwsbrieven, wij voeren dit graag voor u op een professionele manier uit met tal van voordelen!

Wat betekent dit?

  • Wij professionaliseren uw nieuwsbrieven met een design dat overeenkomt met de stijl van uw website.
  • Klanten kunnen automatisch persoonlijk aangesproken worden en individueel benaderd worden.
  • Indien gewenst bezorgen wij u statistieken over het bereik van uw nieuwsbrief. (Wie heeft deze gelezen? Wie heeft op de links in uw nieuwsbrief geklikt, enzovoort.)

Nieuwsbrieven met een design

Wanneer u iets online wil mededelen aan uw klanten, is een e-mail nog steeds een vlotte en directe manier. De uitdaging zit hem in het aantrekkelijk maken zodat de klant geïnteresseerd is en deze ook effectief leest.
Indien u beroep doet op onze nieuwsbriefdienst, hoeft u ons enkel de te mailen tekst aan te leveren en wij doen de rest.

Klantenbeheer

Om uw klanten te bereiken hebben wij uiteraard klantgegevens nodig. Indien u bijvoorbeeld over een Excel-bestand beschikt met alle gegevens of u heeft al uw contacten in uw mail-applicatie, dan kunnen wij dit perfect gebruiken voor de nieuwsbrieven. Daarnaast kunnen wij ervoor zorgen dat nieuwe klanten zich rechtstreeks kunnen inschrijven in het klantenbestand. Nieuwe e-mails worden dan meteen naar iedereen verstuurd.

Een goed klantenbeheer is belangrijk. Met de juiste klantgegevens kan u immers uw klanten beter en persoonlijker benaderen.

Statistieken uit een nieuwsbrief

Met een mooi design en een volledig klantenbestand wordt de nieuwsbrief naar de klanten verstuurd. Maar welke klanten lezen effectief uw e-mail? Wie klikt er op een link in uw nieuwsbrief of wie opent de e-mail misschien wel meerdere keren? Allemaal interessante statistieken die wij u kunnen bezorgen en waar u heel wat voordeel uit kan halen. Zo is een klant die de e-mail meerdere keren opent, waarschijnlijk wel geïnteresseerd in uw eventueel aanbod en kan u hen misschien overtuigen door ze op een andere manier te benaderen.

Nieuwsbrieven zijn een erg krachtig middel om uw klanten dichtbij te houden. Bij Cowality helpen wij u dit op een professionele manier te doen.